Awatar użytkownika
Luiza
Posty: 18
Rejestracja: ndz, 22 cze 2014, 11:32

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

sob, 5 lip 2014, 16:03

Jezu, co za upaly, gotuje sie! Niech ktos juz zgasi to slonce :(

 
Awatar użytkownika
Truskaweczka
Posty: 133
Rejestracja: śr, 18 cze 2014, 22:16

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

sob, 5 lip 2014, 21:00

a u nas dziś fajnie było chłodniutko :)
Obrazek

Walczymy !
Z nadzieją że w końcu się nam uda <3
Czekamy na Ciebie Cudzie <3
 
Awatar użytkownika
Aria
Posty: 493
Rejestracja: śr, 26 mar 2014, 14:05

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

wt, 8 lip 2014, 17:02

Niech ktoś wyłączy słońce. Jest tak duszno i gorąco, że mam już dość... :( :cry:
 
Awatar użytkownika
potfforek:D
Posty: 700
Rejestracja: pt, 23 maja 2014, 21:28

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

wt, 8 lip 2014, 23:13

Dziwne u mnie słońce wyłączone a dalej duszno :D

 
Awatar użytkownika
Miriam
Posty: 20
Rejestracja: wt, 29 kwie 2014, 12:05

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

śr, 9 lip 2014, 17:50

Dziewczyny, moze polecicie jakis fajny film w kinie? Szukam czegoś relaksującego, a nie bardzo wiem na co isc z mezem :)
 
Awatar użytkownika
Miriam
Posty: 20
Rejestracja: wt, 29 kwie 2014, 12:05

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

śr, 9 lip 2014, 17:51

PS. Truskaweczka - piękne paznokcie!!!
 
Awatar użytkownika
Aria
Posty: 493
Rejestracja: śr, 26 mar 2014, 14:05

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

śr, 9 lip 2014, 22:15

Witajcie Kochane!

Dzisiaj na blogu http://babytesterki.blogspot.com pojawił się wpis na temat naszego forum. Hurra! :mrgreen: Swoją drogą, polecam wszystkim tego bloga. Możecie znaleźć tam mnóstwo ciekawych informacji związanych z opieką nad małym dzieckiem. :)
 
Awatar użytkownika
MamaWcześniaka
Posty: 36
Rejestracja: czw, 1 maja 2014, 12:57

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

pt, 11 lip 2014, 16:01

Aria pisze:
Witajcie Kochane!

Dzisiaj na blogu http://babytesterki.blogspot.com pojawił się wpis na temat naszego forum. Hurra! :mrgreen: Swoją drogą, polecam wszystkim tego bloga. Możecie znaleźć tam mnóstwo ciekawych informacji związanych z opieką nad małym dzieckiem. :)


Fantastycznie!!! :)
 
Awatar użytkownika
Aria
Posty: 493
Rejestracja: śr, 26 mar 2014, 14:05

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

czw, 24 lip 2014, 16:00

Dziewczyny, jakie szczepionki i dlaczego wybrałyście lub wybieracie swoich dzieci? Obowiązkowe na NFZ, 5w1 czy 6w1? Stoję przed podjęciem decyzji i pytam :)
 
Awatar użytkownika
Hope
Posty: 14
Rejestracja: śr, 24 gru 2014, 23:02
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

czw, 25 gru 2014, 16:08

Hej :) a co tu taka cisza ? :O
 
Awatar użytkownika
Eta
Posty: 565
Rejestracja: pn, 8 gru 2014, 23:01

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

wt, 3 lut 2015, 09:45

Dziewczyny narzekaly na upal lipcowy, a teraz styczeń i marzy się o cieple i słoneczku!! :D czekam na ciepło żeby z moim maluszkiem już wychodzić na dwór bez tych kombinezonow, tylko hop do wózka i juz na jakiś plac zabaw bo juz z jakiejś huśtawki skorzystamy :D
Obrazek
Obrazek
 
balonik
Posty: 562
Rejestracja: ndz, 28 wrz 2014, 17:43

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

wt, 3 lut 2015, 09:54

O tak Eta popieram. Też marzy mi się mega długo spacer w słoneczku z przystankiem na plac zabaw albo piaskownicę :) w towarzystwie innych mamuś oczywiście.
Obrazek

Obrazek
 
Awatar użytkownika
excella
Posty: 23
Rejestracja: wt, 9 gru 2014, 06:55

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

wt, 3 lut 2015, 10:18

Już niedługo bedzie ciepło i znowu bedzie mozna narzekać na upały ;)
Tez.chce juz wiosne, wyjsc z dzieciakmi na plac zabaw, a nie tylko w domu z zarazkami:/ nie lubie zimy!
Obrazek
Obrazek
 
Awatar użytkownika
Galanea
Posty: 1219
Rejestracja: pn, 16 cze 2014, 11:50
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

wt, 3 lut 2015, 11:49

Tez juz nie moge sie doczekac wiosny ciepelka. Zwlaszcza, ze dzieci juz kumate i spacer stanowi wieksza przyjemnosc :D niestety lato i upaly sa ciezkie u mnie na 4tym pietrze.
Obrazek
 
Awatar użytkownika
Eta
Posty: 565
Rejestracja: pn, 8 gru 2014, 23:01

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

wt, 3 lut 2015, 15:07

Fakt, lato tez daje popalic ;) zwłaszcza jak w bloku się mieszka, mnie się marzy wybudowanie domu i ogrod :D sama wychowałam się w domu wolnostojacym z działka i wiem ze to super sprawa. :) tylko kasę zebrać i juz hehehehehe
Ale teraz mieszkam w bloku, na szczęście słońce w lecie ma z samego rana i po południu. Wiec omija mnie najgorszy upal i mieszkanie się tak nie nagrzewa. Ale jak tylko będzie ciepło zaczną się mega długie spacery, jakiś słoiczek i mleko do torby i wio w plener z koleżankami i dzieciakami :D
Obrazek
Obrazek
 
Awatar użytkownika
Alexast
Posty: 188
Rejestracja: wt, 9 gru 2014, 07:04

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

pn, 16 lut 2015, 19:26

Ja mieszkam na 8mym piętrze i mam słońce od 11/12 do 18tej i uwierzcie mi mam saunę w mieszkaniu. Zamontowaliśmy rolety, ale nie dają zbyt dużo, bo od dachu ciepło idzie. Zastanawiam się mocno nad klimą. Tak poza tym uwielbiam lato. Bardzo bym się na nie cieszyła gdyby nie fakt, że muszę w czerwcu wracać do pracy :(
Obrazek
 
Awatar użytkownika
Galanea
Posty: 1219
Rejestracja: pn, 16 cze 2014, 11:50
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

pn, 16 lut 2015, 19:56

Alexast, a jakie rolety macie? Materiałowe czy takie metalowe antywłamaniowe? Bo właśnie myślałam nad tymi drugimi, ale nie wiem czy to coś da. Również myślałam o klimatyzację, ale ciekawa jestem ile kosztowałoby montaż w mieszkaniu. Pewnie sporo?
Obrazek
 
Awatar użytkownika
Alexast
Posty: 188
Rejestracja: wt, 9 gru 2014, 07:04

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

pn, 16 lut 2015, 21:13

Galanea - my mamy antywłamaniowe i nie powiem, że nic nie dają, bo dają :) Jest chłodniej, ale jak była taka wysoka temperatura to nie dawało się wytrzymać. Z tego co oglądałam oferty na necie, to firmy u nas chcą 2500zł - 3500zł pewnie plus robocizna. Zobaczę jak będę stała z kasą. Jak nie w tym roku to w następnym już na 100%
Obrazek
 
Awatar użytkownika
Eta
Posty: 565
Rejestracja: pn, 8 gru 2014, 23:01

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

wt, 17 lut 2015, 14:14

Alexast no pewnie jak macie możliwosc to sobie zróbcie tą klimę, jednak po to ma się mieszkanie żeby kurcze tam odpocząc w komfortowych warunkach :)
Obrazek
Obrazek
 
Awatar użytkownika
Alexast
Posty: 188
Rejestracja: wt, 9 gru 2014, 07:04

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

śr, 18 lut 2015, 11:57

Eta - ja chcę bardzo, ale mój mąż mnie blokuje. Póki co. Bo ja taka mała zołza jestem. Jak tylko pojedzie na delegację to wybadam ile i jak jest z montażem i jak wszystko pójdzie dobrze to klima już będzie jak on wróci :P
Obrazek
 
mamusia1
Posty: 22
Rejestracja: czw, 20 sie 2015, 06:49

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

czw, 20 sie 2015, 08:12

No i jak z roletami? :) powiodło się? :)
 
Awatar użytkownika
Galanea
Posty: 1219
Rejestracja: pn, 16 cze 2014, 11:50
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

pt, 21 sie 2015, 20:34

Ja już w tym sezonie jakoś przemęczyłam się bez jakichkolwiek udogodnień poza wentylatorami, ale na przyszły rok chyba muszę pomyśleć o jakiejś klimatyzacji, albo właśnie o roletach, bo w upały to naprawdę ciężka sprawa :(
Obrazek
 
mamusia1
Posty: 22
Rejestracja: czw, 20 sie 2015, 06:49

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

czw, 27 sie 2015, 07:39

ja już poczyniłam kroki w celu montażu klimatyzacji żeby mieć też zabezpieczenie na zimę jak grzejniki nie będą dawały rady :)
 
Awatar użytkownika
Galanea
Posty: 1219
Rejestracja: pn, 16 cze 2014, 11:50
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

czw, 27 sie 2015, 11:12

Podpowiesz, jaka cena? :)
Obrazek
 
mamusia1
Posty: 22
Rejestracja: czw, 20 sie 2015, 06:49

Re: Forumowe pogaduszki o wszystkim

pt, 25 wrz 2015, 12:10

Cześć wszystkim kobitkom.  Słuchajcie, czytam sobie właśnie o najnowszych trendach w dziecięcych ciuszkach i trafiłam na bardzo fajny artykuł na ten temat którym się chciałam z Wami podzielić [link] Dla każdej z Was która ma dziecko w wieku przedszkolnym czy szkolnym, na pewno takie wskazówki mogą się przydać. Ja już mam kilka pomysłów.